25 Ocak 2013 Cuma

TT Reosta Artık HWA.LoL Takımında


Merhaba sihirdarlar bugün bir transfer haberiyle karşınızdayız.Bir süredir Turquality takımında yedekte bulunan Türkiyenin en iyi orta koridor oyuncularından biri olan Yasin "Reosta" Es bugün HWA takımına geçtiğini duyurdu.
Bu haberle birlikte KŞT finallerinde HWA takımında orta koridor oyuncusu olarak oynayan 
WristCutter'da asıl pozisyonu olan orman bölgesine geçiş yaptı.

Oyunculardan gelen açıklamalar ;

HWA LoL takımının kaptanı Ferit "WristCutter" Karakaya şu açıklamalarda bulundu;

Turquality'nin Yasin'i yedeğe çekmesinden sonra, The Game'deki turnuvadan sonra Yasin ile konuştuk, kendisi de teoride takımını beğenmesiyle birlikte anlaşmış bulunduk. Benim orta koridordan ormana geçme sebebim ise, ormandaki tecrübemden dolayı, hem orada kendime daha çok güveniyorum hem de orta koridorda Yasin'e çok güvenmemdir. Bu nedenden dolayı böyle bir değişikliğe gittik.

Yasin "Reosta" Es, ise şu açıklamaları yaptı;

Zaten daha önce bazı HWA oyuncularıyla birlikte aynı takımda oynamıştım, hepsi kaliteli oyuncular fakat TT'den ayrılmam biraz garip oldu, takımdaki başarısızlıklarının sebebi olarak ben gösterildim ve yedek konumuna alındım. Bugünde turnuvada TT ile maça çıktık ve hiç bir çalışma/taktik yapmadan kolay bir BO3 aldık. Bu kadro uyum sürecini atlattığı zaman Türkiye'de açık ara en iyi olacağımızı düşünüyorum.

Reostaya HWA takımında bol şans diliyoruz.










2 yorum: